Töltsd le az Ismerkedés Alapjai című könyvemet ingyen és tudd meg, mit kell tenned, hogy elbűvölő barátnőt szerezz azonnal.
bezárás
Add meg az email címedet, ahova elküldjük a könyvet!

Csábítás, csajozás - hogyan kell csajozni?: Győr-moson-sopron Megye - Csábítás, csajozás - hogyan kell csajozni?

Ugrás a tartalomhoz

Győr-moson-sopron Megye

#1 Felhasználó nem aktív adamo

Hozzászólás:
 4

Hozzászólás ikon  Elküldve: September 30 - 17:30

Sziasztok PUA-k!
Csajozó társak jelentkezését várom Sopron környékéről, de a megyén belül a távolság tul.képpen mindegy. Én rugalmas vagyok!( Mindent a fejlődésért ;) ) Teljesen kezdő vagyok, szívesen mennék terepre kezdővel és haladóval is! Addig is minden jót, további sikeres csajozást!!!!!!!!!!!!!!

#2 Felhasználó nem aktív matyicus

Hozzászólás:
 1

Hozzászólás ikon  Elküldve: November 12 - 16:11

Üzenet megtekintéseIdézés: adamo - Dátum: 2009 Sep 30. 19:23

Sziasztok PUA-k!
Csajozó társak jelentkezését várom Sopron környékéről, de a megyén belül a távolság tul.képpen mindegy. Én rugalmas vagyok!( Mindent a fejlődésért ;) ) Teljesen kezdő vagyok, szívesen mennék terepre kezdővel és haladóval is! Addig is minden jót, további sikeres csajozást!!!!!!!!!!!!!!

hy én is sopron környékéről vagyok és jó lenne egy wingpartner én kezdő vagyok csak nincs akivel el tudnék itthon menni akár nappal akár éjszaka csajozni. fel kell vennünk a kapcsolatot

#3 Felhasználó nem aktív Norb

• .
  • PipaPipa
Hozzászólás:
 67

Elküldve: November 14 - 10:02

Szevasztok GYMS megyei rejtőzködő tagok!

Winget keresek egy határozott kiállású fiatalember személyében, aki szereti a nőket, jó humorérzéke és jó stílusa van.
(Ez pont olyan mint egy társkereső hirdetés :P )

Akit keresek:
Magasság: mindegy
Testsúly: mindegy
Életkor: 23-32
Családi állapot: mindegy
Anyagi helyzet: legyen pénze belépőkre, legyen hova felvinnie a csajt
Szexuális tapasztalat: vele ellentétes nemű személlyel volt már többször is :)

Amit közösen csinálhatnánk: