Szabolcs-szatmár-bereg Megye
Elküldve: August 25 - 18:35
Én egy nyíregyházi nagyon kezdő középiskolás pua vagyok. Keresek a környékről puákat közös csajozáshoz illetve, hogy bevezessenek a puaság világába.
Elküldve: January 31 - 01:52
Winget keresek, lehetőleg nyíregyházit vagy nyíregy környékit. Teljesen kezdő, középiskolás(16 éves) fiú vagyok, főleg a daygame érdekel.
Elküldve: February 12 - 20:01
Idézés: blademetal - Dátum: January 31 - 01:52
Winget keresek, lehetőleg nyíregyházit vagy nyíregy környékit. Teljesen kezdő, középiskolás(16 éves) fiú vagyok, főleg a daygame érdekel.
csá
majd megbeszélhetünk egy időpontot, hogy találkozzunk. Bár én inkább csak nightgamere vagyok mostanában szalonképes. Napközben elfoglalt vagyok.
Elküldve: February 16 - 14:16
Elküldve: September 10 - 11:15
Én egy 22éves kb 170 cm magas kezdő vagyok aki hétközben Budapesten tanul de ritkán hazajár és szeretne elmenni csajozni itthon de nincs kivel.
Ha van valaki aki, mindegy a tudás szintje, szívesen társulna irjon vagy vegyen fel msm-re.(czidor_sandor@windowslive.com)
Elküldve: March 31 - 15:25
Elküldve: April 23 - 00:44
Keresek winget, vagy csak valakit, akivel el lehet menni szórakozóhelyekre próbálkozni. 25 éves vagyok és már évek óta nem jártam az éjszakában és tetű dolog itthon tölteni a hétvégéket.
Elküldve: April 25 - 13:56
Idézés: zeddi - Dátum: April 23 - 02:44
Keresek winget, vagy csak valakit, akivel el lehet menni szórakozóhelyekre próbálkozni. 25 éves vagyok és már évek óta nem jártam az éjszakában és tetű dolog itthon tölteni a hétvégéket.
Helló zeddi!
Megbeszélhetünk majd valamikor egy időpontot, hogy találkozzunk. Én is winget keresek Nyíregyházán. Én 28 éves srác vagyok. Kedvelem a nappali és az éjszakai game-eket is. Nappali terepnek jó lehetne korzó és környéke, pláza. Éjszakai terepnek jó lehetne a Club Macallan, Club Absolut, Choppers Club, na meg a Club Campus.
Írj nyugodtan a jorac26@gmail.com címre. Msn-en ritkán vagyok elérhető.
Elküldve: May 2 - 14:25